Skip to main content
יחסים אישיים וקיום יחסי מין

יחסים אישיים וקיום יחסי מין

יחסים אישיים וקיום יחסי מין
יחסים אישיים וקיום יחסי מין

קשר אינטימי בין שני אנשים הוא מורכב וכולל היבטים רבים. בעיות זיקפה עשויות להשפיע או לשנות את מערכת היחסים שלך עם עצמך ועם בן הזוג שלך. אתה עלול להיות נבוך ולהרגיש אשמה, מה שמקשה לדבר עם בן הזוג שלך על הנושא הזה. לבעיות זיקפה עשויה להיות השפעה ישירה על מערכת יחסים מחויבת.

הפרעה בזקפה יכולה להשפיע לרעה על חיי המין שלך. קשה להרגיש מושך ובטוח בעצמך או להיות אינטימי עם בן / בת הזוג כאשר אינך מרגיש מסוגל להעניק לו או לה הנאה. זה יכול להשפיע על אמון, אינטימיות וקרבה. האינטימיות שלך כמו גם האינטראקציה היומיומית שלך עשויים להיות מושפעים.

אתה יכול להיות מסויג יותר מבחינה רגשית ופיזית כי אתה חושש שלא תוכל לקיים פעילות מינית מספקת. למרות שהתנהגות זו עשויה להיות סימן לתסכול והשפלה, בן הזוג שלך עשוי לחשוב שאתה מאבד עניין בו או בה. זה יכול להשפיע לרעה על ההערכה העצמית שלהם ותחושות האטרקטיביות שלהם.

השינויים הללו עשויים להיות קשים מאוד להתמודדות מכיוון שעבור רוב הגברים המיניות והזקפה נשארים חשובים לאורך כל חייהם. אתה יכול אפילו להיכנס להכחשה או לסבול מדיכאון. לכן אין לזלזל בהשפעה של בעיות זיקפה על איכות החיים שלך.

גברים רבים חושבים שזה לא הולם להודות שהם צריכים חיבה או סתם חיבוק. חשוב לטפל בנושא על ידי דיון בו עם בן הזוג. זה עשוי למנוע ריחוק רגשי ופיזי ויכול לספק את הנוחות והתמיכה הרגשית שאתה צריך.

בן הזוג שלך עשוי לקשר בין האטרקטיביות והמשיכה המינית שלו לבין היכולת לגרום לך לעורר מינית. הוא או היא יכולים להרגיש פגיעים, דחויים ולפחד מבגידה או נטישה. תחושות אלו עלולות להחמיר ככל שתכופות יותר של בעיות זיקפה מונעות ממך פעילות מינית מספקת. בעוד שטיפול לריפוי בעיות זיקפה עשוי לפתור את ההיבט הפיזי, ייתכן שיהיה צורך להתמודד עם ההשלכות הפסיכולוגיות עבורך ועבור בן הזוג שלך. זה יכול לעזור אם תראה מטפל.

בן הזוג שלך עלול לסבול מבלי לומר הרבה, לכן חשוב מאוד שתדון בפתיחות בדרך הטובה ביותר להתמודד עם מצב זה.

הזקפה לא משפיעה רק על חיי המין של גברים במערכת יחסים מחויבת. גברים רווקים עם בעיות זיקפה נמנעים לעתים קרובות מדייטים בגלל המצב.

זה אולי לא נוח לך לדון בחיי המין שלך עם אורולוג או סקסולוג, אבל זו הדרך היעילה ביותר להתמודד עם החששות שלך. יחד עם הרופא שלך, אתה יכול לזהות מה חשוב בחיי המין שלך ולבחור את אפשרות הטיפול הטובה ביותר לקיים חיי מין מספקים. אם יש לך בן זוג, חשוב לכלול אותו בהתייעצויות אלו.

הפניות:

מידע על מטופל EAU | עמוד א.ד | יולי 2021. UROWEB

Penileprostheses.com הוא אתר מידע למטופל בבעלות Rigicon, Inc. Rigicon היא ספקית עולמית של פורטפוליו חדשני, מגוון ומלא של אפשרויות אורולוגיה תותבות.

כתובת מקומית
בין אם אתה רוצה לבחון את האפשרויות שלך במרכזים ציבוריים או במרכזים פרטיים עם תוכניות מימון משתלמות. אנחנו יכולים לתמוך בך. מלא את הטופס כדי ללמוד עוד
מטה עולמי
Rigicon, Inc.
2805 Veterans,
Memorial Hwy STE 5,
Ronkonkoma, NY 11779
ארה"ב
©2021 Rigicon, Inc. כל הזכויות שמורות. RIGI-15-03.2022