Skip to main content

מדיניות פרטיות

תאריך תוקף: 22 בנובמבר 2021

היקף מדיניות

מדיניות פרטיות (מדיניות) זו מגדירה את נוהלי הפרטיות של Rigicon, Inc. (Rigicon) לגבי איסוף ושימוש בנתונים אישיים הקשורים לאתרי Rigicon (אתרים) הפונים לארצות הברית, אירופה, כולל אתרים ניידים והיישומים שלנו. Rigicon מחויב להתייחס לאנשים בכבוד, שקיפות ויושרה; לכן, איננו מוכרים או מחכירים את הנתונים האישיים שלך לצד שלישי. מדיניות זו מתארת ​​גם את הבחירות שלך לגבי השימוש שלנו בנתונים האישיים שלך וכיצד תוכל לגשת ולעדכן את המידע שלך. כאשר אנו מתייחסים ל- Rigicon, אנו מתכוונים ל-Rigicon Corporation, לרבות החברות המסונפות והבנות שלנו. Rigicon מקפידה על שיטות עבודה מומלצות לפרטיות, לרבות כללי הפרטיות המקובלים (GAPP), ועומדת בדרישות המסגרת הבינלאומית להעברת נתונים אישיים.

משתמשים בינלאומיים שניגשים לאתרים וליישומים הבינלאומיים של האיחוד האירופי או מספקים מידע ל-Rigicon, מבינים ומסכימים עם האינטרס הלגיטימי של Rigicon לאסוף, להשתמש, לחשוף, לשמור ולהעביר את הנתונים האישיים שלך לארצות הברית ולמדינות וטריטוריות אחרות למטרות המצוינות. במדיניות זו. זה כולל, בין היתר, העברה של נתונים אישיים בין צדדים שלישיים, שותפות וחברות בנות של Rigicon הממוקמות בארצות הברית ובעולם כולו.

Rigicon נשארת אחראית על העברות המשך של נתונים אישיים של האיחוד האירופי לסוכני צד שלישי הפועלים מטעמה של Rigicon, כאשר צדדים אלה עיבדו נתונים אישיים באופן שאינו עולה בקנה אחד עם העקרונות, אלא אם כן Rigicon תוכיח שאינה אחראית לאירוע.

Rigicon מגינה על כל מידע של האיחוד האירופי המועבר למדינות שלישיות אחרות על ידי הכנסת הוראות פרטיות לחוזים שלנו עם ספקים מקוונים או על ידי הבטחה שהספקים יאמצו את הסעיפים החוזים הסטנדרטיים של האיחוד האירופי של הנציבות האירופית כדי להבטיח שהמידע מוגן בצורה נאותה.

תוכן העניינים

– איסוף מידע ושימוש בו

– שיתוף נתונים והעברות הלאה

– קובצי Cookie וטכנולוגיות דומות

– גישה ובחירה

– אבטחה

– קישורים לאתרים אחרים

– קטינים

– זכויות פרטיות בקליפורניה ואל תעקוב אחר גילויים

– עדכונים למדיניות הפרטיות

– יצירת קשר, שאלות, הערות, תלונות

– איסוף מידע ושימוש בו

נתונים אישיים הם נתונים שניתן להשתמש בהם כדי לזהות או ליצור איתך קשר, כגון שמך, כתובת הדואר האלקטרוני, מספר הטלפון שלך או מידע דומה. Rigicon אוספת נתונים אישיים שאתה נותן לנו מרצון, כגון אך לא רק, בקשת מידע דרך האתרים שלנו, הגשת קורות חיים, רישום לאירועים מקוונים או רישום לאתר. אנו מספקים כלי בריאות דיגיטליים אינטראקטיביים שדרכם נאסף מידע מהמשתמשים. אנו גם אוספים מידע על האינטראקציות שלך עם האתרים והאפליקציות שלנו (למשל, התנהגות גלישה). האתרים שלנו עוקבים באופן אוטומטי אחר התנהגות מסוימת (נתוני שימוש) במהלך ביקורים, כגון כתובות אתרים הפניה/יציאה, ואנו גם אוספים מידע בסיסי אחר אודותיך שאינו מזהה אותך ישירות אך עשוי להתכתב איתך או עם מכשיר מסוים. אנו משתמשים במידע זה כדי ללמוד עוד על אופן השימוש באתרים ובמשאבים המקוונים שלנו וכדי לשפר ולנהל את האתר בדרך אחרת. אנו משתמשים במידע זה גם כדי לאפשר לנו לספק מידע המותאם לתחומי העניין וההעדפות שלך, בהתבסס על השימוש שלך באתר. לדוגמה, אנו עשויים לאסוף את כתובת פרוטוקול האינטרנט שהוקצתה למחשב שלך על ידי ספק שירותי האינטרנט שלך. כתובת זו עשויה להשתנות בכל פעם שאתה מתחבר לאינטרנט (כתובת IP "דינמית"), או שהיא עשויה להישאר זהה (כתובת IP "סטטית"). ברוב המקרים, מידע זה נאסף באופן אוטומטי, למען האינטרסים העסקיים הלגיטימיים שלנו. בתחומי שיפוט מסוימים, אנו נדרשים לבקש את הסכמתך לפני איסוף מידע זה, במקרה זה תוצג בפניך בחירה אם ברצונך לאפשר איסוף ושימוש במידע מסוג זה, בדרך כלל, זה יוצג בצורה של באנר הסכמה (המספק לך אפשרות לקבל או לדחות אוסף כזה). אם אתה משתמש רשום, אנו עשויים להשתמש בנתוני השימוש שלך עם או בלי הנתונים האישיים שלך, על מנת למדוד את ביצועי האתר ולשפר את העיצוב והפונקציונליות של האתר.

אנו עשויים גם לאסוף ממך את הדברים הבאים בהתנדבות:

  • מידע על העסק שלך כגון שם החברה, גודל החברה, סוג העסק או תפקידך בחברה
  • מידע דמוגרפי כגון גיל, השכלה, מין, תחומי עניין ומיקום
  • פרטי התקשרות כגון כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון
  • מצב רפואי
  • המלצות
  • תשובות לסקר באתר
  • בלוג באתר ופוסטים בפורום קהילתי
  • היסטוריית עסקאות

אנו עשויים גם לאסוף ממך את הנתונים האישיים הבאים על אנשי הקשר שלך:

כתובת אימייל, על מנת לשתף מידע או הודעות

כאשר אתה מספק לנו נתונים אישיים על אנשי הקשר שלך, אנו נשתמש בהם רק מהסיבה הספציפית שבגינה הם מסופקים. אם אתה מאמין שאחד מאנשי הקשר שלך סיפק לנו את הנתונים האישיים שלך ואתה רוצה להגיש בקשת הסרה, אנא צור איתנו קשר בכתובת  customerservice@rigicon.com  אם אתה נמצא באזור האיחוד האירופי או ה-EEA.

אנשי מקצוע רפואיים מורשים  חייבים לספק נתונים אישיים נוספים לרישום (למשל, מקצוע, תואר, תעודה מזהה רפואית והשתייכות קלינית) במקרה של אתרי אינטרנט עם גישה מוגבלת. בנוסף לשימושים שהוזכרו לעיל, אנו משתמשים בנתונים אלה כדי לבדוק ולאמת את הרישום שלך. אנו עשויים לקבל מידע נוסף עליך ממקורות אחרים באמצעות מספר זיהוי הרופא הייחודי שלך (UPIN). אנו משתמשים בקבצים אלקטרוניים קטנים המכונים משואות אינטרנט (המכונה גם קובצי GIF ברורים, תגי פיקסל ו-GIF של פיקסל בודד) המאפשרים ל-Rigicon לאסוף מידע עליך.

אנו משתמשים במידע זה כדי:

שלח לך עדכוני מוצרים, ניוזלטרים, תקשורת שיווקית, מידע על מוצר או שירות מבוקש, מלא שירותים שביקשת והבין את תחומי העניין וההעדפות שלך.

השב לשאלותיך

נהל את החשבון שלך

ערוך סקרים או מחקר וניתוח אחר

שפר את מאמצי האתר ומאמצי השיווק שלנו

מטב את חווית המשתמש

הצג תוכן מותאם אישית

אספקת חומר פרסומי היכן שמותר על פי חוק

לאפשר לך לפרסם את קורות החיים שלך, לחפש פרסומי עבודה, וליצור קשר עם נציגים או סוכנים פוטנציאליים של Rigicon.

הודע לך על עדכוני מדיניות

הנתונים האישיים של מועמד לעבודה משמשים אך ורק למטרת תהליך ההעסקה. זה נשמר רק לצורך בחינת בקשתך לתפקידים נוכחיים של Rigicon או לפי הצורך כדי לעמוד בחוק.

אנו עשויים להשתמש בנתונים האישיים שלך כדי לתמוך בפעילויות של צדדים שלישיים שאינם קשורים בחוזה לביצוע שירותים עבור או בשמה של Rigicon (כולל תחזוקת מסד נתונים ממוחשב, ביצוע פעילויות שיווקיות כאשר מותרות על פי חוק, או ביצוע סקרים). לדוגמה, נתונים אישיים שנאספו באמצעות כלי בריאות דיגיטליים אינטראקטיביים שאנו מספקים עשויים לשמש לשיפור הכלים הללו ולקביעת סכומי תשלום עבור ספקים המסייעים לנו בהפיכת הכלים הללו לזמינים.

– שיתוף נתונים והעברות הלאה

Rigicon לא תמכור או תחכיר את הנתונים האישיים שלך לצד שלישי; עם זאת, קיימות נסיבות מסוימות שבהן אנו עשויים לשתף את הנתונים האישיים שלך ללא הודעה נוספת אליך. בנוסף לגילויים המתוארים לאורך מדיניות זו, ובכפוף לחוק החל, אנו והצדדים השלישיים שלנו עשויים לחשוף את הנתונים האישיים שלך:

  • לחברות קשורות וחברות בת למטרות התואמות את מדיניות זו;
  • לצדדים שלישיים שאינם קשורים בחוזה לביצוע שירותים עבור או בשמה של Rigicon (למשל, לתחזק מסד נתונים ממוחשב, לבצע פעילויות שיווקיות או לערוך סקרים);
  • במקרה של מכירת תאגיד, מיזוג, ארגון מחדש, פירוק או אירוע דומה;
  • לאנשים אחרים כפי שמותר על פי החוק או הרגולציה החלים; ו
  • לצוות וסוכנויות אכיפת החוק, לרבות כדי לעמוד בדרישות הביטחון הלאומי, או כחלק מהליך משפטי, על מנת להגן על רכושנו או לקדם חקירה בנוגע להפרה של כללי האתר ומדיניות האתר, גישה בלתי מורשית או שימוש בו האתר או כל פעילות בלתי חוקית אחרת.

אנו עשויים לשתף נתונים מצטברים עם צדדים שלישיים נבחרים. לדוגמה, Rigicon עשויה לחשוף נתוני שימוש מצטברים לצדדים שלישיים כדי להבין כיצד נעשה שימוש באתר או למטרות שיווק. ראה גם "עוגיות", להלן. הנתונים המצטברים אינם מזהים אנשים.

הגישה הניתנת לשותפים, לחברות הבנות ולצדדים שלישיים שלנו מוגבלת אך ורק למטרה שלשמה נמסר מידע כזה. יתר על כן, אנו דורשים מהחברות המסונפות שלנו, מהחברות הבנות והצדדים השלישיים שלנו לשמור ולתחזק את המדיניות של Rigicon ביחס לפרטיות ולטיפול בנתונים האישיים שלך. ללא קשר למיקומם או לחוקי המדינות, הם מבוססים ב, הם נדרשים חוזית לספק לפחות את אותה רמת הגנה כנדרש על פי עקרונות Privacy Shield.

בנוסף, Rigicon, Inc. לא תרכוש הסכמת SMS/הודעות טקסט מצד שלישי וגם לא תמכור, תשכיר או תשתף את הסכמי ה-SMS/הודעות טקסט עבור אותם אנשים שהצטרפו לתוכנית ה-SMS/הודעות הטקסט הנייד שלנו עם כל צד שלישי.

– קובצי Cookie וטכנולוגיות דומות

Rigicon והשותפים שלנו משתמשים במגוון טכנולוגיות כדי להקל על אספקת השירותים אליך דרך האתרים והאפליקציות שלנו וכדי להבין ולשמר את ההעדפות האישיות שלך. השימוש בהם כפוף למדיניות שלנו או למדיניות הפרטיות של הצד השלישי המספק את השירות.

אנא בדוק את  מדיניות העוגיות שלנו

 גישה ובחירה

משתמשים רשומים ואלו שסיפקו ל-Rigicon נתונים אישיים עשויים לבקש לעיין, לשנות או למחוק מידע על ידי התחברות ושינוי הפרופיל שלהם, באמצעות דואר אלקטרוני social@rigicon.com. בקשות מחיקה או שינוי צריכות להיעשות על ידך ישירות. אנו נגיב לכל בקשות הגישה תוך 30 יום.

כדי "לבטל את הסכמתך" של (1) מתן האתר שלך נתונים אישיים שנחשפו לצדדים שלישיים למטרות קידום מכירות, או (2) כל הסכמה אחרת שניתנה בעבר למטרה מסוימת הנוגעת לנתונים האישיים שלך באתר זה, שלח דואר אלקטרוני אל Rigicon בכתובת  social@rigicon.com , צור איתנו קשר בכתובת  customerservice@rigicon.com אם אתה נמצא באזור האיחוד האירופי, EEA. כדי "לבטל את הסכמתך" לקבלת תקשורת שיווקית או קידום מכירות מסוימת, עקוב אחר הוראות ביטול הרישום הכלולות בתקשורת הספציפית.

אם ברצונך לעדכן או למחוק עדות ששלחת, אנא צור איתנו קשר בכתובת  social@rigicon.com .

המידע שאתה מפרסם בבלוגים הנגישים לציבור באתר או בפורומים קהילתיים עשוי להיקרא, לאסוף ולהשתמש על ידי אחרים שניגשים אליהם. כדי לבקש את הסרת המידע האישי שלך מהבלוג או מהפורום הקהילתי שלנו, צור איתנו קשר בכתובת  social@rigicon.com . במקרים מסוימים, ייתכן שלא נוכל להסיר את המידע האישי שלך, ובמקרה זה נודיע לך אם איננו יכולים לעשות זאת ומדוע.

– שמירת נתונים

אנו שומרים את המידע שלך בזמן שהחשבון שלך פעיל או לפי הצורך כדי לספק לך שירותים. אנו גם שומרים ומשתמשים במידע שלך לפי הצורך כדי לעמוד בהתחייבויות המשפטיות שלנו, לפתור מחלוקות ולאכוף את ההסכמים שלנו.

– אבטחה

Rigicon מתייחסת לאבטחה ברצינות. אנו משתמשים באמצעי הגנה סבירים והולמים, כגון טכנולוגיות חזקות, מדיניות אבטחה ונהלים, כדי להפחית את הסיכון של שימוש לרעה, שינוי, הרס או אובדן בשוגג, וחשיפה בלתי מורשית או גישה למערכות ולנתונים שלנו. לדוגמה, אנו מצפינים שידור של מידע רגיש באמצעות טכנולוגיית Secure Socket Layer (SSL). אנו פועלים לפי תקנים ושיטות עבודה מומלצות כדי להגן על הנתונים האישיים שלך במהלך השידור ולאחר שנקבל אותם. למרבה הצער, אף שיטת אבטחה אינה מאובטחת ב-100%; לכן, איננו יכולים להבטיח ביטחון מוחלט. נא לשלוח דוא"ל לכל שאלות אבטחה של אתר או אפליקציה אל social@rigicon.com.

– קישורים לאתרים אחרים

מדיניות זו חלה רק על אתרי Rigicon ויישומים המקשרים למדיניות זו. האתרים שלנו כוללים קישורים הן לאתרים הקשורים שלנו והן לאתרים שאינם של ריג'יקון, לרבות גישה לתוכן, מוצרים ושירותים של אתרים קשורים ולא קשורים כאלה (אתרים אחרים). Rigicon אינה אחראית לנוהלי הפרטיות של אתרים אחרים. עליך לפנות ישירות לאתרים אחרים אלה כדי לקרוא את מדיניות הפרטיות שלהם ולקבלת מידע נוסף על שיטות העבודה שלהם.

– קטינים

האתרים והאפליקציות שלנו אינם מיועדים לשימוש על ידי אנשים מתחת לגיל 18, וריגיקון אינה אוספת ביודעין נתונים אישיים מאנשים בקבוצת גיל זו. אם אתה מתחת לגיל 18, אנא הפסק את השימוש באתרים ובאפליקציות שלנו. אם נהיה מודעים לכך שמישהו מתחת לגיל 18 נרשם, נמחק כל מידע אישי קשור מהרשומות שלנו.

– זכויות פרטיות בקליפורניה ואל תעקוב אחר גילויים

אנא שים לב ש-Rigicon אינו מגיב לאותות 'אל תעקוב' של הדפדפן שלך.

– עדכונים למדיניות הפרטיות

Rigicon רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לעדכן מדיניות זו על ידי פרסום המדיניות המתוקנת באתר זה. אנו נודיע לך לפני השינויים, במידת הצורך, על שינויים מהותיים במדיניות באמצעות כתובת הדוא"ל של חשבונך או על ידי הודעת אתר.

מדיניות זו עודכנה לאחרונה ב-22 בנובמבר 2021.

– יצירת קשר, שאלות, הערות, תלונות

נא להפנות בעיות, שאלות, הערות או תלונות הקשורות לפרטיות לאחד מהבאים:

דוא"ל:  customerservice@rigicon.com

דואר דואר:

Rigicon, Inc.
2805 Veterans,
Memorial Hwy STE 5,
Ronkonkoma, NY 11779
USA

Penileprostheses.com הוא אתר מידע למטופל בבעלות Rigicon, Inc. Rigicon היא ספקית עולמית של פורטפוליו חדשני, מגוון ומלא של אפשרויות אורולוגיה תותבות.

כתובת מקומית
בין אם אתה רוצה לבחון את האפשרויות שלך במרכזים ציבוריים או במרכזים פרטיים עם תוכניות מימון משתלמות. אנחנו יכולים לתמוך בך. מלא את הטופס כדי ללמוד עוד
מטה עולמי
Rigicon, Inc.
2805 Veterans,
Memorial Hwy STE 5,
Ronkonkoma, NY 11779
ארה"ב
©2021 Rigicon, Inc. כל הזכויות שמורות. RIGI-15-03.2022